Başkan Tugay Aşure Programında Dostluk ve Doğruluk Vurgusu Yaptı
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Karşıyaka'da Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği'nin düzenlediği aşure programına katıldı. Yas-ı Matem orucunun ardından gerçekleştirilen etkinlikte birlik, dayanışma ve doğruluk vurgusu yapan Tugay, "Hacı Bektaş-ı Veli, 'Doğruluk dost kapısıdır' der. Bizim...
Haberi Oku